Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Καλή χρονιά!


Καλή μας χρονιά!! Ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος πρώτα από υγεία, ευτυχία και αγάπη!! Πώς είστε; Συνήλθατε από τη βαβούρα των ημερών; Εγώ δεν ξέρω γιατί αλλά μόλις περνάει η Πρωτοχρονιά, κάτι με πιάνει και θέλω να μαζέψω τους στολισμούς και όλα αυτά τα τσιμπράγκαλα!! Τέλος πάντων, γούστα είναι αυτά.

Θέσατε τους στόχους σας για φέτος. Εγώ από νωρίς νωρίς. Πάρτε μία ματιά. 
1. Να μην φωνάζω στα παιδιά μου, (στο πρώτο δηλαδή γιατί το δεύτερο είναι μωράκι ακόμα, τι μπορεί να κάνει χι χι!)
2. Να είμαι πιο οργανωμένη σε επίπεδο υγείας, (κάτι εξετάσεις που αμελλώ εδώ και καιρό πρέπει να γίνουν) σε επίπεδο νοικοκυριού, καθημερινότητας και τέλος του blog,
3. Να αποταμιεύω κάθε μέρα τουλάχιστον ένα ευρώ. Όταν μαζευτεί το ποσό θα πάρω τη φωτγραφική που έβαλα στο μάτι. Σκέφτηκα το ενα ευρώ γιατί όπως και να το κάνουμε ένα ευρώ κάπου θα υπάρχει στο σπίτι!
4. Μέχρι το τέλος του 2016 να πάμε με τον Κώστα το ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη που λέμε εδώ και τέσσερα χρόνια. Ελπίζουμε φέτος να είναι η χρονιά του!

Αυτά είναι τα κυριότερα. Έχω και άλλα στο μυαλό μου, βέβαια, τι θα γίνουν από όλα αυτά δεν ξέρω, θα το δούμε. Πάντως αν κρίνει κανείς από τις δύο αντζέντες που έχω στα χέρια μου και άλλη μία που θα έρθει στα χέρια μου τις επόμενες μέρες, την οργάνωση την έχω πάρει στα σοβαρά. Η μία ήταν δώρο με τον Jacobs γαλλικό μου και η άλλη με το περιοδικό shape. Αυτήν την έχω ξεψαχνίσει!!! Στην πρώτη μάλλον θα γράφω για την αποταμίευση.

Εσείς βάλατε τους στόχους σας για φέτος;

4 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!!! Πολύ μου μοιάζουν οι στόχοι μας!!! Σου εύχομαι ολόψυχα να τους πραγματοποιήσεις!!! Ειδικά αυτόν με το ταξίδι... θα περιμένω σχετική ανάρτηση! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε εσένα!! Μακάρι να τα καταφέρουμε με όλους τους στόχους και να το κρατήσουμε. Όσο για το ταξίδι Θεού θέλοντος, πολύ το παιδεύουμε!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά. Εύχομαι όλα τα ονειρά σου να γίνουν μια μεγάλη αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλεις να συζητήσουμε για τα παραπάνω? Άφησέ μου το σχόλιό σου!