Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

#happyfriday

Έφτασε πάλι η happy Friday.  Γρήγορα πέρασε αυτή η εβδομάδα. Έτσι μου φάνηκε τουλάχιστον. Μάλλον θα φταίει ο καιρός. 

Τετάρτη πρωί ξυπνήσαμε μέσα στα χιόνια. Και όχι ξαναλέω δεν μου αρέσει το χιόνι. Δεν θέλω ούτε να το βλέπω. Αλλά η Τετάρτη ήταν για μένα η καλύτερη μέρα για αυτό: 


Όχι δεν το έφτιαξα εγώ αλλά ο μπαμπάς μου. Πάλι καλά μάζεψε το περισσότερο χιόνι από την αυλή-μείον μία δουλειά για εμένα!!! 
Να σας πω την ιστορία behind the scenes. Τετάρτη πρωί, αφού ξυπνήσαμε με τον Κώστα κατά τις 6 και πέρνουμε την πρώτη κρυάδα με το χιόνι που είδαμε, αποφασίζουμε να κατεβούμε στην πόλη (πω πω πως ακούστηκε αυτό λες και μένω στην εξορία) για ανεφοδιασμό ψυγείου αλλά και αποθέματος. Άμα δεν έχω τουλάχιστον 2 κλειστά απορρυπαντικά στην αποθήκη δεν ησυχάζω (true story). Αφήνουμε τα μικρά στους παππούδες, παλεύουμε με το χιόνι και τον πάγο, κάνουμε τις δουλειές μας και γυρνάμε στο χωριό. Μόλις φτάσαμε σπίτι αντικρύσαμε αυτόν τον κύριο. Το έργο του παππού και της εγγονής.

Και τότε θυμήθηκα τη χαρά που έπιανε την αδερφή μου και εμένα όταν χιόνιζε. Και μετά τον μπαμπά να μας φτιάχνει έναν χιονάνρωπο πάνω στο αυτοκίνητο και μάλιστα να κυκλοφορούμε έτσι μεχρι να λιώσει/πέσει/χαλάσει.

Και έτσι χαζοέφτιαξε η μέρα μου. Ευτυχώς χθες είχε ήλιο και το πολύ το χιόνι έλιωσε, έμειναν 5-6 πόντοι που ελπίζω να λιώσουν μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Θέλεις να ακολουθήσεις και εσύ το #happyfriday? Δες εδώ πως.

9 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφος χιονάνθρωπος!!! Εννοείται πως το χιόνι είναι για τα μικρά παιδιά!!! Άντε και για τα λίγο μεγαλύτερα! Εγώ πάλι είμαι καλοκαιρινός τύπος! Θέλω ζέστη!!! Πολύ όμορφες οι εικόνες σου! Πάντα με ηρεμούν! Αλήθεια μένεις στην εξορία? (σε πειράζω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι μόνο ανοιξιάτικος τύπος είμαι!!! Αλήθεια σε ηρεμούν οι φωτό μου. Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη με κάνεις. Λοιπόν delivery κάθε μέρα μία φωτογραφία σαν και αυτή να τη βλέπεις.
    Εξορία; για μερικούς είναι για εμενα πάλι είναι ότι καλύτερο. Είμαι στα πολύ πολύ ορεινά της Καρδίτσας, γλυρω στα 1200-1300 μέτρα υψόμετρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειος ο χιονάνθρωπος, Νίκη!!! Μοιάζουμε στο θέμα του... ανεφοδιασμού, χαχα!
    Φιλιά,
    Αθηνά
    Craftaholic.gr
    Twoandahalfgreeks.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νίκη ζηλεύω τρελά το χιονάνθρωπο του παππού και της εγγονής! Μιας και δεν είχα συχνά χιόνια και ας ήμουν σε επαρχία, ελπίζω να μπορέσουν τα μικρά μου να φτιάξουν μια τέτοια ανάμνηση με τη γιαγιά τους. Για τα απορρυπαντικά το αφήνω ασχολίαστο... #HappyFriday κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι "προσόν" τέτοις αναμνήσεις στις μέρες μας νομίζω, ευτυχώς σε μερικές έχουμε advantage.
      Γιατί καλέ τελευτσία στιγμή να ψάχνω "εφημερεύον" σούπερ μάρκετ για προμήθειες!!!

      Διαγραφή
  5. Ποσο θα ηθελα να φτιαξω κι'εγω εναν με τα παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάται από το αν είσαι στις περιοχές με τα φαινόμενα που δείχνει ο Κολυδάς!!

      Διαγραφή
  6. Ποσο θα ηθελα να φτιαξω κι'εγω εναν με τα παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλεις να συζητήσουμε για τα παραπάνω? Άφησέ μου το σχόλιό σου!