Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Μία σύντομη καλημέρα



Καλημέρα καλημέρα...πέρασαν και οι γιορτές. Το σπίτι είναι βομβαρδισμένο, κάποια στιγμή μέσα στη μέρα οι στολισμοί θα μαζευτούν και θα γυρίσουμε στη σειρά μας. Ο αέρας που χτυπάει τα παράθυρά μου με παρακινεί για άραγμα και χουχούλιασμα αλλά το φαγητό με περιμένει. Στη φωτό βλέπετε τη νέα μου συνήθεια. Δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία κούπα γαλλικό καφέ. Δεν έπινα είπα να το ξεκινήσω και αυτό και όλως παραδόξως μου δίνει ενέργεια συν αυτό το άρωμα που πλανιέται διακριτικά στην ατμόσφαιρα.Καλημέρααααα.

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Άσε το βομβαρδισμένο τοπίο το έχω και εγώ και τους στολισμούς επίσης! Να δω πότε θα ξαναμπώ σε ρυθμό τακτοποίησης... μάλλον ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλεις να συζητήσουμε για τα παραπάνω? Άφησέ μου το σχόλιό σου!